Benzer mesaj bana gelmişti vergi dairesine gittim orda personel bana burdan bişe yapılmayacağını muhasebeye gidip hesaplatırmanız gerektiğini söyledi muhasebe halletmişti bundan 1 yıl önce iş yerimden gelmişti vergi falan çıkmadı