• 18-09-2024, 16:22:17
    #1


    Annemin üzerine ev olmamasına rağmen böyle mesaj geldi neden gelmiş olabilir ve ne kadar nasıl öğreniriz
  • 18-09-2024, 16:28:25
    #2
    banada geldi takipteyim
  • 18-09-2024, 16:29:10
    #3
    Takip
  • 18-09-2024, 16:29:28
    #4
    Bildiğim kadarıyla banka hesabına kira ödemesi gibi bir ödeme amacı seçilerek ödeme alındığında bu yaşanıyor.
  • 18-09-2024, 16:30:54
    #5
    Bence tezgah oltaya kim takılırsa ondan vergi alırlar
  • 18-09-2024, 16:31:51
    #6
    Gidin önce tapunuzu isteyin sonra vergisini verin
  • 18-09-2024, 16:32:53
    #7
    ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildiğim kadarıyla banka hesabına kira ödemesi gibi bir ödeme amacı seçilerek ödeme alındığında bu yaşanıyor.
    Hocam bazen para gönderiyordum ama 500-1000₺ üstü atmadım pek. Umarım yoktur birşey
  • 18-09-2024, 16:35:51
    #8
    E-Devlette ise böyle
  • 18-09-2024, 16:45:35
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Benzer mesaj bana gelmişti vergi dairesine gittim orda personel bana burdan bişe yapılmayacağını muhasebeye gidip hesaplatırmanız gerektiğini söyledi muhasebe halletmişti bundan 1 yıl önce iş yerimden gelmişti vergi falan çıkmadı