• 18-09-2024, 10:52:21
    #1
    Merhaba arkadaşlar benim yavru kedinin gözü 3 gündür çok kötü ve öksürüyor hangi ilaçları kullanmalıyım

  • Kabul Edilen Cevap
    • Florfenikol etken maddeli ilaç alın hocam 0.1 ml günde bir kez
      Deri altı yapın
      2-3 damlada gözüne damlatın geçer
  • 18-09-2024, 10:56:36
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Florfenikol etken maddeli ilaç alın hocam 0.1 ml günde bir kez
    Deri altı yapın
    2-3 damlada gözüne damlatın geçer
  • 18-09-2024, 10:57:24
    #3
    zeki35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar benim yavru kedinin gözü 3 gündür çok kötü ve öksürüyor hangi ilaçları kullanmalıyım

    Bulunduğunun bölgenin ilçe tarım ve orman müdürlüğüne git. İlaç vermezler ancak hangilerini alman gerektiğini söylerler. Orada da veteriner hekimler çalışıyor.
    • zeki35
    zeki35 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-09-2024, 11:02:18
    #4
    Buradaki veterinerler poşet teşekkürler hocam ama aynı ilacı mi damlatayım
  • 18-09-2024, 11:06:03
    #5
    zeki35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buradaki veterinerler poşet teşekkürler hocam ama aynı ilacı mi damlatayım
    Hocam bana sorduysanız
    Evet aynı ilacı gözünede damlatın
    Başka bir şey kullanmanıza gerek yok 2-3 güne düzelir