zeki35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar benim yavru kedinin gözü 3 gündür çok kötü ve öksürüyor hangi ilaçları kullanmalıyım

Bulunduğunun bölgenin ilçe tarım ve orman müdürlüğüne git. İlaç vermezler ancak hangilerini alman gerektiğini söylerler. Orada da veteriner hekimler çalışıyor.