• 17-09-2024, 21:41:22
    #1
    Arkadaşlar herkese hayırlı akşamlar bugün sokak arasında giderken yavaş yavaş geri geldim arkamda motor varmış çok dibime girdiği için fark edemedim aynayada baktım fakat görmemişim sonrasında motora geri geri çarptım bu durumda yüzde yüz ben mi kusurlu oluyorum bilgisi olan arkadaşlar yazabilir mi olayın videosu mevcut atabilirim
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      Bir ara başıma gelmişti sağ ve sol aynaya baktığımda arkamda birşey yoktu dikiz aynasına bakmamıştım biraz daha gitsem tam ortadaki çöp tenekesine carpacaktim
      En mantıklısı geri vitese atıp ekranda birşey var mı yok mu diye bakmak
  • 17-09-2024, 21:42:51
    #2
    Yüzde yüzden emin değilim ama mantıklı düşündüğümüzde sizin haksız olmuş olmanız gerekiyor. Çünkü aynaya bakmak zorundasınız. Ayrıca, dikiz aynasından da motorcuyu göremediniz mi?
  • 17-09-2024, 21:43:21
    #3
    maalesef suçlu sizsiniz
  • 17-09-2024, 21:43:43
    #4
    Merhaba, profesyonel hukuki destek için tarafımızla iletişime geçebilirsiniz.
  • 17-09-2024, 21:44:01
    #5
    Arkadan vuran her zaman haksızdır diyeceğimde, siz nasıl bişey yapmısınız hocam geçmiş olsun masraf varmı
  • 17-09-2024, 21:44:49
    #6
    yüzdeyüz sizin suçunuz değil hocam o kadar yanaşmaması gerekiyordu
  • 17-09-2024, 21:44:58
    #7
    NeMerak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüzde yüzden emin değilim ama mantıklı düşündüğümüzde sizin haksız olmuş olmanız gerekiyor. Çünkü aynaya bakmak zorundasınız. Ayrıca, dikiz aynasından da motorcuyu göremediniz mi?
    Hocam korntol ettiğimde yoktu sonradan gelmiş anlık oldu zaten videoda ben geri geldiğimde gaza bastığı belli yani kaçma ihitmalı varken kaçmıyor
  • 17-09-2024, 21:46:05
    #8
    En doğru bilgileri bu bölümde çalışan avukatlardan bilgi alabilirsiniz
  • 17-09-2024, 21:46:17
    #9
    memabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadan vuran her zaman haksızdır diyeceğimde, siz nasıl bişey yapmısınız hocam geçmiş olsun masraf varmı
    Benim aracımda hasar vardı ufak göçük sorun etmedim arkadaş tutanak tutucaz dedi bende çok acelem var dedim sonra numara aldım bana siz suçlusunuz dedi bende takip mesafeni korumamışsın dedim şuna ne yapsam bilemedim