memabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadan vuran her zaman haksızdır diyeceğimde, siz nasıl bişey yapmısınız hocam geçmiş olsun masraf varmı
Benim aracımda hasar vardı ufak göçük sorun etmedim arkadaş tutanak tutucaz dedi bende çok acelem var dedim sonra numara aldım bana siz suçlusunuz dedi bende takip mesafeni korumamışsın dedim şuna ne yapsam bilemedim