Arkadaşlar herkese hayırlı akşamlar bugün sokak arasında giderken yavaş yavaş geri geldim arkamda motor varmış çok dibime girdiği için fark edemedim aynayada baktım fakat görmemişim sonrasında motora geri geri çarptım bu durumda yüzde yüz ben mi kusurlu oluyorum bilgisi olan arkadaşlar yazabilir mi olayın videosu mevcut atabilirim