• 16-09-2024, 17:31:44
    #1
    Merhaba,

    T.C. HAZİNE VE MALİYE BAKANLIĞI tarafından kapıma tebligat pusulası yapıştırılmış evde olmadığım için direkt teslim alamadım. Yapıştırılan belgede Gönderen İdare Sivas SGK tarzı bir şey yazıyor ve barkod no vermiş bunu online olarak nasıl sorgularım acaba?

    Teşekkürler.
  • 16-09-2024, 17:35:26
    #2
    İnternet üzerinden ticaret yapıyorsanız vergisini vermeniz için göndermiştirler
  • 16-09-2024, 17:35:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Devletin kasa boş şimdi de işsizlerin SGK borçlarını tahsil etmeye çalışıyor. Daha dün maliye bakanı vergi yüzsüzlerini açıklayacağım demişti. Oturttular şeyinin üstüne sıra SGK borçlarına geldi. rahat 15 milyon kişiye gitti o tebligattan.
  • 16-09-2024, 17:37:11
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternet üzerinden ticaret yapıyorsanız vergisini vermeniz için göndermiştirler
    GİB üzerinde herhangi bir vergi borcum gözükmüyor hocam.
  • 16-09-2024, 17:38:01
    #5
    Ptt ye gidion sorun hocam en mantıklı bilgiyi orası verir
  • 16-09-2024, 17:38:34
    #6
    Dumrul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devletin kasa boş şimdi de işsizlerin SGK borçlarını tahsil etmeye çalışıyor. Daha dün maliye bakanı vergi yüzsüzlerini açıklayacağım demişti. Oturttular şeyinin üstüne sıra SGK borçlarına geldi. rahat 15 milyon kişiye gitti o tebligattan.

    Yazık günah gerçekten yılda 1-2 kere anca hastaneye gitmişimdir..
  • 16-09-2024, 17:40:37
    #7
    enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Yazık günah gerçekten yılda 1-2 kere anca hastaneye gitmişimdir..
    Ödemeyin hocam kabaca s.edin devlet değil mafya
  • 16-09-2024, 17:43:14
    #8
    Üyeliği durduruldu
    demiryapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödemeyin hocam kabaca s.edin devlet değil mafya
    yarın banka hesaplarına bloke koyacak hocam araç varsa haciz ev varsa haciz bunları görecekler yani
  • 16-09-2024, 17:44:43
    #9
    Dumrul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın banka hesaplarına bloke koyacak hocam araç varsa haciz ev varsa haciz bunları görecekler yani
    Madem bu borç yüzünden neden GİB üzerinden veya x bir yerden ödeyin diye bilgi vermiyorlar bunu da anlamadım ki ben hocam. Yani nasıl emin olacağım GSS borcu olduğundan.