Konu
Kapıya yapıştırılan tebligat pusulası hk.
16-09-2024, 17:40:37
#7
demiryapim
enessafak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yazık günah gerçekten yılda 1-2 kere anca hastaneye gitmişimdir..
Ödemeyin hocam kabaca s.edin devlet değil mafya