Dumrul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devletin kasa boş şimdi de işsizlerin SGK borçlarını tahsil etmeye çalışıyor. Daha dün maliye bakanı vergi yüzsüzlerini açıklayacağım demişti. Oturttular şeyinin üstüne sıra SGK borçlarına geldi. rahat 15 milyon kişiye gitti o tebligattan.

Yazık günah gerçekten yılda 1-2 kere anca hastaneye gitmişimdir..