• 12-09-2024, 23:56:59
    #1
    Creative cloud ihtiyacım var Adobe'nin resmi sitesinde aylık fiyatı 2.082 TL forumda 80-90 liraya satanlar var. Nasıl bu kadar ucuza satabiliyorlar? Adobe kampanya yaptı öğrencilere indirimli veriyor onu bize satıyorlar diyelim. Azure'den tut Tinder üyeliğine kadar aklınıza gelen her lisansı adamlar 10 kat 20 kat ucuza lisanslar satıyor forumda. Bunları satın alıp kullanmak ne kadar güvenli?
  • 13-09-2024, 00:05:11
    #2
    Aynı hesabı birden fazla kişiye veriyorlar. Dikkat ederseniz çoğu hesap şifresini değiştirmenize izin vermiyor.
  • 13-09-2024, 00:11:34
    #3
    Dijital ürün tedarikçileri ve bayiler var. Kimisi bunlarla anlaşıyor kimisi manuel bulup satıyor. Kimisi oradan buradan bulduğu leakleri bile daha kontrol etmeden otomatik stok diye millete yediriyor. Kimisi hesap çalıp satıyor. Binbir yolu var.

    Ama burada gördüğün satıcılarda hesaplar çoğunlukla ortak olur, giren çıkan belli olmaz. Veya dijital ürün satış platformları. itemsatış gibi yerdekiler. Bilgileri değişmeni istemezler. Genelde telafili veya garantili diye satarlar ki hele bunlardan uzak dur. Bu iki sihirli sözcük ilanda geçiyorsa; satıcı, alıcının zaten en az bir problem yaşama ihtimalinin olduğunu bilerekten satar. Yoksa sana neden garanti veya telafi şansı sunsun? Bir problem yaşarsın, bir bakmışsın aynı problemi 10 kere yaşamış olursun ve gına gelir, ücret talebi de istemezsin kullanmayı da bırakırsın. Bir süre sonra hesabın patlayacağını veya şifresinin değişeceğini kabullenerekten satın almaya başlarsın. Bir sürü dert.

    Kendine ait hesap istiyorsan bu tür satıcıları tavsiye etmem. Eğer kişiye özel satış yapılıyorsa daha hoş olur. Direkt hesabına tanımlayanlar mesela. Ucuza nasıl tanımladıkları da önemli ama. Ona da o konuda güven duyman gerek. Legal mi hallediyor yoksa illegal mi?
  • 13-09-2024, 00:16:36
    #4
    Adobe Creative Cload'da 15 günde bir yeni davetye gönderiyorlar ama stabil ve sağlıklı olmuyor. Bazen 3 günde bazen 7 günde üyeliğinizi kullanamıyorsunuz. Sürekli aldığınız yer ile iletişime geçip davetiye istemeniz gerekiyor. En azından 1, 2 sene önce böyleydi. ben bir iki denedim tat vermedi. Orjinalin yerini tutmuyor.