Creative cloud ihtiyacım var Adobe'nin resmi sitesinde aylık fiyatı 2.082 TL forumda 80-90 liraya satanlar var. Nasıl bu kadar ucuza satabiliyorlar? Adobe kampanya yaptı öğrencilere indirimli veriyor onu bize satıyorlar diyelim. Azure'den tut Tinder üyeliğine kadar aklınıza gelen her lisansı adamlar 10 kat 20 kat ucuza lisanslar satıyor forumda. Bunları satın alıp kullanmak ne kadar güvenli?