• 12-09-2024, 21:20:16
    #28
    En iyi arkadaşınla bir sinemaya git kafani dağıt
    Vizyonda güzel filmler var
    Tiyatro ya mutlaka git
    Yalnız kalma bu aralar telefona sniper ouun yükle
    Araba yarisi vs
    Annene git sarıl seni seviyorum de bana patates kızartması yap yiyelim de
    Zevk aldığın ne varsa zevkle yap
    Bir bakarsın başka denizlerde yüzerken bulursun kendini

    Ayrıca ek olarak;


    https://youtu.be/x-n3ZFVrPt4


    Bu şarkıyı yolla ona ve engelle numarasını
  • 13-09-2024, 01:49:57
    #29
    geçer, geçecek. zamanla neler geçmiyor. alışıyor insan.
    muhtelen başkası var, yada sana olan ilgisi azaldı. peşinden koşman kendini daha da küçültecektir.
    uzak durmalısın, özlerse gelir. gelmezse zaten yapacak bişey yok.
  • 13-09-2024, 02:50:22
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Geçer hocam bir gün hepsi geçer üzülmeyin.
  • 13-09-2024, 03:07:33
    #31
    ekincanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    24 Yaşında bir kardeşinizim

    Dün sular seller gibi aşık olduğum kızla güzel bir gün sonunda kahve içerken konuşmak istemediğini çok nazik bir dille anlattı ciddi anlamda daha fazla uzarsa beni çok üzeceğinden ve kıracağından bahsetti o an ağlamasam bile evde saatlerce ağladım çünkü onu çok seviyorum.İş yerindeyim şuan bile gözlerim doluyor büyük abiler var mı bir fikriniz öneriniz?

    https://www.youtube.com/watch?v=qckkklnazpo


    Yalan dostum aşk diye birşey yok
  • 13-09-2024, 09:16:36
    #32
    Dünyada karıdan kızdan bol bir şey yok. Bu kadar kasmayın, yeni sulara yelken açın. Tecrübeyle sabit
  • 13-09-2024, 10:42:20
    #33
    Boşver kanka sana karı mı yok bi telefonla bi kamyon karı yığarız buraya.
  • 22-09-2024, 01:16:39
    #34
    gezgin1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    41 yaşında bir abin olarak yaşadığım bir olayı anlatmak isterim biraz özel olacak ama ders niteliğinde.

    Çok sevdiğim bir kız vardı o zamanlar halk oyunu oynuyorum ve sürekli beraber gidip geliyoruz onu alıyorum kursa gidiyoruz kurstan çıkıp yemek yiyoruz onu evine bırakıyorum sürekli bu şekilde.

    Bir gün ben içimden geçenleri dile getirdim ayrılan taraf o oldu gerçi ama olsun. ben seni arkadaş olarak görüyorum başka birşey düşünemiyorum dedi ve halk oyununu bıraktı. Bende bıraktım gitmedim 2 yıl emek verdiğim ve en kıdemli adam olduğum dünya şampiyonu oldukları dönemde olma şansım varken ben bıraktım.

    Evde senin şuan yaptığın gibi ağlıyorum.. Babam odama geldi kim lan bu seni üzen...

    Bana bir kız vardı dedi. gidelim kaçıralım dedi.

    Yok baba kız istemiyor beni falan filan derken bir hastalandım zone rahatsızlığı geçirdim.
    Aile doktorumuz var yıllardır herşeyimizi bilen taa babannem dedemden beri bizlere bakan.

    benim o halimi görünce gittiğimizde, anneme dedi çıkarmısın ben muayne edeğim.

    Bana bir tokat salladı babamdan yememişimdir.

    --- Oğlum daha gençsin. hiç bir şey için kendini üzmeye değmez. daha hayat karşına çok şeyler çıkartacak.. ilk sahnede bu duruma düşersen daha toparlayamazsın kendini dedi.

    Halbuki birşey söylememiştim kendisine durumum hakkında.

    Neyse yediğimiz iğneler ile kaldık.

    Çok anlamsız oldu ama hayatta hiç kimse ve hiç birşey için üzülme. Çokta relaks olma. sadece zamana bırak zaman acayip birşey.

    Hakkını helal et saygılarımla.
    Abi aradan o kadar yıl geçmesine rağmen hala bu olay aklına geliyor, unuttun mu? Yoksa zamanla unutuluyor gibi mi oluyor..