Herkes benzer şeyleri yaşamıştır hocam. Benzer hataları yapmaman için tavsiyeler vereyim çünkü sonrasında bunları yaptığın için kendinden utanabilirsin;
1- İlişkinin bittiğini kabullen. Onunla asla iletişime geçmeye çalışma bu seni küçük düşürecektir. Kadınlar güçlü erkeklerden hoşlanır bu güç kimi zaman paradan kimi zaman da onurdan gelir. Seninle bir ilişki düşünmese bile sana saygısı ebediyen kalacaktır.
2- Çivi çiviyi söker gibi tavsiyeler verilmiş. Sevdiysen zaten bunu yapamazsın yapma da. İnsan acılarla olgunlaşıyor.
3- Bir sabah kalkmışsın ki hayat güzel, onu unutmuşsun. O güne kadar kendine meşgale bul. Yalnız kalmamaya özen göster. Eski yaşantına devam et.
4- Başka birine aynı duyguları besleyeceksin. Yeniden aşık olamam artık deme olacaksın çünkü.
Ölümdür tek başına yaşanan aşk iki kişiliktir. Seni seveni, anlayanı bulacaksın. Her şeyin bir zamanı var. Bunları yazarken geçmişe gittim ben de. İnan birçok hatıra silik. Eğitimine, işine, hayatına odaklan. Ummadığın anda karşına harika insanlar çıkıyor o güne hazır ol.
Canim çok yaniyor (aşk acisi)
33
●1.564
- 12-09-2024, 10:08:40
- 12-09-2024, 10:08:44Sizin gibiler de yeni türedi ya. Ne olmuş adam açtıysa bu konuyu? İçini dökebileceği bir alan? Ben de sizin altı katınız kadar uzun süredir buradayım, ben de açtım zamanında ne değişti?batuhanoz34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır bir de burası r10 demişsiniz, 2 yılda sıfır ticaretle takılıyorsunuz
Beğenmediğiniz konulara cevap yazmak zorunluluk değil, bilginize.
- 12-09-2024, 11:07:24Burada sadece ticaret olacak satış olacak diye bir kural göremedim?batuhanoz34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-09-2024, 11:08:44Bütün abilerime sonsuz teşekkür ediyorum.
Yorumlarınızı dikkate alıp kendime uğraş bulacağım Aldığım E-Booka devam edip bir yandan şarkı yapmayıda sürdüreceğim Mayıs ayında nasipse kafa tatili içinde Belçikaya gideceğim hepiniz sağolun varolun hepiniz bir ömür mutlu huzurlu sağlıklı bir hayat yaşarsınız umarım. - 12-09-2024, 11:29:13Üyeliği durdurulduBayanların böyle gel git dönemleri olur. Kendi haline bırak muhtemelen geri dönecektir. Dönmese de yapacak birşey yok.ekincanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-09-2024, 18:47:51Bir süre ara ver hocam, yoksa çivi çiviyi söker kısmı çalışmaz. Diğer taraf yara bandı olur. Karşıyı da düşünmek lazım. Bir insan yaşattığını yaşamadan ölmüyor. O yüzden o kadar karaktersize rağmen sağduyunu korumak önemli. Bende benzer bir durumu yaşamıştım çünkü. Sağlık olsun demek düşer. İşine kariyerine odaklan sonra toparlayınca bakarsın duruma
Beğenmediğiniz konulara cevap yazmak zorunluluk değil, bilginize.