• 11-09-2024, 21:47:56
    #1
    Orjinal lisanslı Windows 10 kullandığım 7. Nesil i5 işlemcili masa üstü bilgisayarımı Microsoftun saçma politikası nedeniyle win 11 e yükseltemiyorum. Ancak herkesin bir şekilde bu sorunu aştığını duyuyorum. Pratik bir yolu var mıdır bunun?
  • 12-09-2024, 02:51:05
    #2
    Hocam merhabalar, bende pc üzerinden direk yükseltme yaparken hata alıyordum. 0 dan format atmayı biliyorsanız bu şekilde 11 e geçirebilirsiniz. Bende aynı sorunu yaşadım, 0 dan kurulum ile sorunu çözdüm. Tüm veriler silinir ama bilginiz olsun. Birde win11 lisansı gerekir kurulum sonrası yada farklı yolla windows etkinleştirebilirsiniz.