Hocam merhabalar, bende pc üzerinden direk yükseltme yaparken hata alıyordum. 0 dan format atmayı biliyorsanız bu şekilde 11 e geçirebilirsiniz. Bende aynı sorunu yaşadım, 0 dan kurulum ile sorunu çözdüm. Tüm veriler silinir ama bilginiz olsun. Birde win11 lisansı gerekir kurulum sonrası yada farklı yolla windows etkinleştirebilirsiniz.