• 10-09-2024, 21:25:14
    #1
    Merhabalar, 150 bin TL limitli kredi kartım var. Bunun 50 bin lirasını Papara ile çekersem, aylık asgari tutarı mı ödeyeceğim? Bilgilendirirseniz sevinirim yoksa faiz ile mi ödeyeceğim
  • 10-09-2024, 21:28:39
    #2
    HalilE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, 150 bin TL limitli kredi kartım var. Bunun 50 bin lirasını Papara ile çekersem, aylık asgari tutarı mı ödeyeceğim? Bilgilendirirseniz sevinirim yoksa faiz ile mi ödeyeceğim
    ne demek istedin tam anlamadım.
    50 bin çekeceksen papara senden 51.500 çekecek ve papara hesabına 50 bin geçecek. kredi kartı ekstren de 51.500 olacak, asgarisi de 26.000 tl yapar . Nakit avans gibi faiz yansıtılmaz
  • 10-09-2024, 21:38:26
    #3
    her türlü faiz ödersin dostum. asgariyi ödesen de kalan tutara faiz işleyecek haberin olsun.