Merhabalar, 150 bin TL limitli kredi kartım var. Bunun 50 bin lirasını Papara ile çekersem, aylık asgari tutarı mı ödeyeceğim? Bilgilendirirseniz sevinirim yoksa faiz ile mi ödeyeceğim