• 10-09-2024, 21:08:36
    #1
    her şeyimin kayıtlı olduğu hattı başkasına satmışlar. bu hattı tekrar nasıl alabilirim bilen var mı? e devlette hala üzerimize gözüküyor.
  • 10-09-2024, 21:15:22
    #2
    Boşa düşen hatlar 2 yıl boyunca kimseye satılmıyor hocam daha önce aynı sorunu yaşadım genel müdürlüğe giderek dilekçe verdim numaraya geri sahip oldum (Türk Telekom) aynı kuralların Tüm operatörler için geçerli olduğunu duymuştum ama geri verip vermemek onların elinde
  • 10-09-2024, 21:38:55
    #3
    o şekilde kapandı ve 1 yıl içinde satın aldım. şimdi türkiyeye döndüm tekrar kapatmışlar ve birine satmışlar hesabı. büyük saçmalık
    Dogukann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşa düşen hatlar 2 yıl boyunca kimseye satılmıyor hocam daha önce aynı sorunu yaşadım genel müdürlüğe giderek dilekçe verdim numaraya geri sahip oldum (Türk Telekom) aynı kuralların Tüm operatörler için geçerli olduğunu duymuştum ama geri verip vermemek onların elinde