Boşa düşen hatlar 2 yıl boyunca kimseye satılmıyor hocam daha önce aynı sorunu yaşadım genel müdürlüğe giderek dilekçe verdim numaraya geri sahip oldum (Türk Telekom) aynı kuralların Tüm operatörler için geçerli olduğunu duymuştum ama geri verip vermemek onların elinde