iyi akşamlar diliyorum herkese,
ingilizce öğrenmeye başlamak istiyorum ama sıfırım sadece günlük konuşmaları anlıyabiliyorum(selam naber,kaç para,nasılsın,günün nasıl geçiyor)..
acaba gidip bi kursa yazılayım mı yoksa internetden mi öğreniyim siz olsanız ne yapardınız ?
kuzenim amerikaya göç etti zamanında vatandaşlık aldı banada gel diyor, köklü bir firmada ben firmayı sana sponsor ayarlarım diyor..(pek inanmadım neyse)
Ne yapacağım bu ingilizceyi ?
8
●334
- 10-09-2024, 20:07:49Bol bol dinleme ve konuşma yapmalısınız. Konuşmak için bu site ihtiyacınızı görür; https://www.free4talk.com/
- 10-09-2024, 20:30:45https://www.youtube.com/watch?v=YoBjoeo_uJQ
tavsiyem şu tarz gündelik ingilzice videoları anlayabiliyor muusnuz , yüzde kaç anlayabiliyorsunuz kalıpları ona göre tavsiye vereyim - 10-09-2024, 20:45:12teşekkür ederimEnglish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kursa gitme imkanım var , önerdiğiniz bir kurs var mı acaba ?mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim.ozkanapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu attığınız videodaki konuşmlarının %40 anladım şimdiden teşekkürler.reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-09-2024, 20:54:41Duolingo falan boş bir dil kursuna gidin ve eğitime başladıktan sonra sürekli İngilizce videolar diziler filmler oyunlar oynayın.
- 11-09-2024, 11:52:25Ben pratika indirmiştim yapay zekayla ıngılızce ders seklınde pratık yapıyorsun faydalı buldum
