iyi akşamlar diliyorum herkese,
ingilizce öğrenmeye başlamak istiyorum ama sıfırım sadece günlük konuşmaları anlıyabiliyorum(selam naber,kaç para,nasılsın,günün nasıl geçiyor)..
acaba gidip bi kursa yazılayım mı yoksa internetden mi öğreniyim siz olsanız ne yapardınız ?
kuzenim amerikaya göç etti zamanında vatandaşlık aldı banada gel diyor, köklü bir firmada ben firmayı sana sponsor ayarlarım diyor..(pek inanmadım neyse)