Malum ülkemizde stripe paypal vs kapalı olduğu için yurtdışından bana biri/birileri aylık kripto(USDT) ile ödeme yapıyor. Kazançlarımı ay sonuna kadar biriktirip tek seferde her ay sonu binance TR çekip sonra da bankaya çekiyorum.
Bu tutarı belirtmek istemiyorum ama TR ortalaması için yüksek bir rakam.
Bana bazı arkadaşlarım "sonuçta kripto kazancı oluyor kaynağını bilemezler rahat ol" dedi ama burada bilgi sahibi arkadaşlar eminim vardır.
Sizce x bir zaman sonra izahate çağrılırmıyım? Bugün pttden geldiler biraz tedirgin oldum meğersem trafik cezasıymış
bu şekilde devam etmek istemiyorum ama çözüm yolu da bulamıyorum.
