kanunda kripto diye bir tanım henüz yapılmadı. bu yüzden kripto kazançlar için gelir vergisi ödenmiyor.. lakin hükümet kripto al-sat işlemlerinden %0.01 gibi bir vergi kesintisi planlıyor yani kazanç üzerinden değil yapılan işlem üzerinden vergi alınacak. Mesela borsa gibi borsadan da gelir vergisi alınmaz ama işlem vergisi alınır.. altın da aynı şekilde altın aldınız kar ettiniz vergi yoktur ama alım satımda vardır.
Evet bunu ben de takipteyim. Sanırım bu sistem geldiğinde bilerek zarar ettirsem kendimi %1 gibi sonra parayı çeksem sorun olmaz sanırım. Vergi ödememek için başka borsalarda yapıyorum sonra binance tr çekiyorum diyebilirim sanırım