Hocam sende hep kriptodan çekme bozum kişilerle anlaş komisyonla bankana atsınlar. Veya arkadaşın varsa onlardan elden al parayı
Ama o zaman da "bu kişi/kişiler neden sürekli hesabına para atıyor?" demezler mi? Hatta bu daha riskli geliyor bana, bozum yapanlardan biri incelemeye girse yada beni şikayet etse izahım yok ama şuan en azından "başka borsalarda kaldıraçlı işlem yapıyorum ve kazanıyorum. Bunu size gösteremem ticari sır" diyip işin içinden cıkabılırım gıbı gelıyor fakat emın degılım