• 02-09-2024, 20:23:42
    #1
    TASARIM AJANSI
    Merhaba. Dışarıda kime sorsam herkes "Yunus balığı insana bir şey yapmaz, korkma" diyor
    İçeride kime "Gel açılalım" desem "Yunus çıkarsa ne halt edeceğiz" diyor

    Dolayısıyla ezbere verilen cevaplar tatmin etmedi
    Ben bir keresinde 4-5 kişiyi örgütlemiştim tam açılmaya başladık derken şansımıza 500-600 metre ötede yunus sürüsü geçmeye başlayınca yanlışlıkla hayvanlara çarpıp zarar vermeyelim diye geri döndük. Hiç denizde yüzerken yunuslarla yanyana gelen oldu mu
  • 02-09-2024, 20:27:30
    #2
    Yunus balık değil memeli
  • 02-09-2024, 20:27:33
    #3
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba. Dışarıda kime sorsam herkes "Yunus balığı insana bir şey yapmaz, korkma" diyor
    İçeride kime "Gel açılalım" desem "Yunus çıkarsa ne halt edeceğiz" diyor

    Dolayısıyla ezbere verilen cevaplar tatmin etmedi
    Ben bir keresinde 4-5 kişiyi örgütlemiştim tam açılmaya başladık derken şansımıza 500-600 metre ötede yunus sürüsü geçmeye başlayınca yanlışlıkla hayvanlara çarpıp zarar vermeyelim diye geri döndük. Hiç denizde yüzerken yunuslarla yanyana gelen oldu mu
    Teknede açılmıştık gün batımına doğru gittiğimiz yöne doğru ilerlerken yanımızdan yunuslar geçti hiç zarar verecek canlılara benzemiyorlardı çok güzel hayvanlar bizle beraber bir süre yüzdüler 4-5 tane vardı ve bir sorun olmamıştı balık yiyip yüzüyorlardı. Kısaca bir zararı yok gibi

    Yer: İstanbul Boğazı
  • 02-09-2024, 20:29:06
    #4
    TASARIM AJANSI
    ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teknede açılmıştık gün batımına doğru gittiğimiz yöne doğru ilerlerken yanımızdan yunuslar geçti hiç zarar verecek canlılara benzemiyorlardı çok güzel hayvanlar bizle beraber bir süre yüzdüler 4-5 tane vardı ve bir sorun olmamıştı balık yiyip yüzüyorlardı. Kısaca bir zararı yok gibi

    Yer: İstanbul Boğazı
    Suda değilken çok yakından gördüm de sudayken emin olamıyorum
  • 02-09-2024, 20:32:59
    #5
    Merhabalar;
    Kıbrıs/Girne tatile gittiğimde tekne turunda güzel bir koyda denize girmiştik.
    10-20 mt mesafeye kadar yan yanaydık kısa bir süre

    Güzel heyacan vericiydi
    • FiKRAL
    FiKRAL bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-09-2024, 20:36:31
    #6
    Yüzdüm. Dip dibe olmadık ama yaklaşık 15 20 metre vardı.

    Gördüğümde korkmadım.

    Fakat bir kere dibe daldığım da kumdan 2 tane vatoz hareketlendiginde irkildim.

    Yer Çanakkale
  • 02-09-2024, 20:36:31
    #7
    TASARIM AJANSI
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar;
    Kıbrıs/Girne tatile gittiğimde tekne turunda güzel bir koyda denize girmiştik.
    10-20 mt mesafeye kadar yan yanaydık kısa bir süre

    Güzel heyacan vericiydi
    Çok iyiymiş
    Boğulma korkum hiç yok ama balık korkusundan açılamıyorum ben
  • 02-09-2024, 20:37:29
    #8
    TASARIM AJANSI
    tefkufu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüzdüm. Dip dibe olmadık ama yaklaşık 15 20 metre vardı.

    Gördüğümde korkmadım.

    Fakat bir kere dibe daldığım da kumdan 2 tane vatoz hareketlendiginde irkildim.

    Yer Çanakkale
    15-20 metre bile baya yakın, ben görsem ne hissederdim bilemiyorum
  • 02-09-2024, 20:43:11
    #9
    Uzun zaman önce Kıbrıs'da yapılan bir dalış esnasında küçük bir yunus gurubuna denk gelmiştik.
    Müthiş sıcak ve eğlenceli canlılar.
    uzun süre çevremizde yüzüp bizimle oynamışlardı.
    Açık söylemek gerekirse Yunusların birisine zarar vereceğini düşünmek bana komik geliyor