Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar;
Kıbrıs/Girne tatile gittiğimde tekne turunda güzel bir koyda denize girmiştik.
10-20 mt mesafeye kadar yan yanaydık kısa bir süre

Güzel heyacan vericiydi
Çok iyiymiş
Boğulma korkum hiç yok ama balık korkusundan açılamıyorum ben