Merhaba. Dışarıda kime sorsam herkes "Yunus balığı insana bir şey yapmaz, korkma" diyor
İçeride kime "Gel açılalım" desem "Yunus çıkarsa ne halt edeceğiz" diyor

Dolayısıyla ezbere verilen cevaplar tatmin etmedi
Ben bir keresinde 4-5 kişiyi örgütlemiştim tam açılmaya başladık derken şansımıza 500-600 metre ötede yunus sürüsü geçmeye başlayınca yanlışlıkla hayvanlara çarpıp zarar vermeyelim diye geri döndük. Hiç denizde yüzerken yunuslarla yanyana gelen oldu mu