• 01-09-2024, 19:48:39
    #1
    Herkese merhabalar. Yazılara hala meta açıklama eklemek gerekiyor mu, en son bir katkısı olmadığı söyleniyordu. Bir de meta açıklama eklendiğinde kullanıcı bir soru arattığında google ona benim yazdığım açıklamayı mı gösteriyor? Bence otomatik olarak yazının içinde ihtiyacı olanı göstermesi daha doğru değil mi?
  • 01-09-2024, 19:50:29
    #2
    Bunu bende merak ediyorum
  • 01-09-2024, 20:02:01
    #3
    Google otomatik olarak meta açıklaması çekiyor. ancak meta açıklaması yine de yazmanız gerekiyor,ana anahtar kelime yerine, alt anahtar kelimeleri geçirerek yazılması öneriliyor şu an. Google kendisi yazı içerisinden çekiyor. Fakat bu sorguya göre değişiyor. Bu yüzden bazı sorgulardan çekmediği durumlar oluyor
  • 01-09-2024, 20:11:59
    #4
    Faikyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google otomatik olarak meta açıklaması çekiyor. ancak meta açıklaması yine de yazmanız gerekiyor,ana anahtar kelime yerine, alt anahtar kelimeleri geçirerek yazılması öneriliyor şu an. Google kendisi yazı içerisinden çekiyor. Fakat bu sorguya göre değişiyor. Bu yüzden bazı sorgulardan çekmediği durumlar oluyor
    Hocam bunu tecrübe ettiniz mi katkısı olduğuna dair?
  • 01-09-2024, 20:28:56
    #5
    prognostic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunu tecrübe ettiniz mi katkısı olduğuna dair?
    Katkısı olduğunu söylemedim, sadece gördüğüm ve okuduğum şeyi söyledim. sej ya da rountable'de okumuştum. Kaldı ki eeat kavramı sebebiyle meta açıklamasını es geçmemek gerekiyor.