Herkese merhabalar. Yazılara hala meta açıklama eklemek gerekiyor mu, en son bir katkısı olmadığı söyleniyordu. Bir de meta açıklama eklendiğinde kullanıcı bir soru arattığında google ona benim yazdığım açıklamayı mı gösteriyor? Bence otomatik olarak yazının içinde ihtiyacı olanı göstermesi daha doğru değil mi?