Bu kupon yatti mi anlamadım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu kupon yatti mi anlamadım
17
●
1.190
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu kupon yatti mi anlamadım
1
2
30-08-2024, 23:05:17
#1
Temajet
Zevkine 2..5 üst oynadım kazandım. Sonrasinda 3-0 Ken maçın kalanını kim kazanira x bastim diye hatırlıyorum. Kaybetti diyor. Hatalı mi oynadım ki
Çok da anlamam zevkine bastım
30-08-2024, 23:06:06
#2
Misafir
English adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Zevkine 2..5 üst oynadım kazandım. Sonrasinda 3-0 Ken maçın kalanını kim kazanira x bastim diye hatırlıyorum. Kaybetti diyor. Hatalı mi oynadım ki
Çok da anlamam zevkine bastım
Evet hocam yatmış "X" berabere biter demek.
30-08-2024, 23:06:48
#3
Skysoldiers
Beraberliğe basmışsın hocam yatmış
30-08-2024, 23:07:03
#4
Temajet
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet hocam yatmış "X" berabere biter demek.
Hocam maçın kalanı için x dedim. Canlidan girdim. 1.5 oran vermez ki 3-0 ken beraberliğe
30-08-2024, 23:07:20
#5
Krts18
Tutmuş hocam.duzeltirler
30-08-2024, 23:08:05
#6
Temajet
Krts18 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tutmuş hocam.duzeltirler
Maçın kalanı için beraberlik verdim 3-0 ken. 1.5 oran mi verilir 3-0 ken
30-08-2024, 23:08:07
#7
Misafir
English adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam maçın kalanı için x dedim. Canlidan girdim. 1.5 oran vermez ki 3-0 ken beraberliğe
3-0 iken X bastıysan eğer maçın geri kalanı için o zaman kazanmış olması lazım aslında
30-08-2024, 23:08:33
#8
AhmetCAKIR
Tutmuş olması lazım.
30-08-2024, 23:08:36
#9
Temajet
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3-0 iken X bastıysan eğer maçın geri kalanı için o zaman kazanmış olması lazım aslında
Evet ben öyle biliyorum niye öyle yazdı anlamadim
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler