Zevkine 2..5 üst oynadım kazandım. Sonrasinda 3-0 Ken maçın kalanını kim kazanira x bastim diye hatırlıyorum. Kaybetti diyor. Hatalı mi oynadım ki


Çok da anlamam zevkine bastım