• 30-08-2024, 21:15:44
    #1
    İstanbul’da ikamet ediyorum. Dün öğlen 2-3 arası evimin önündeki ana su borusu patladı, zeminin altından. İski’yi 10-15 kez aradım şu ana kadar. Defalarca kez kayıt oluşturdum. Yetmedi komşularada arattım ama ne gelen var ne giden. 32 saattir temiz su boşa akıp gidiyor + evimin duvarlarına ve zemine zarar veriyor. Şikayet masası vs. her yere yazdım. Gelen giden yok. Tonlarca su heba oldu, olmaya da devam ediyor. Nasıl rezil bir ekibi, kordinasyonu var anlamış değilim. Evin etrafı göl oldu. Dışardan bir tesisatçıyada yaptıramıyoruz, iskinin borusunu yapamıyoruz yasak diyorlar. Ne yapacağız bilmiyoruz..

    Önce zemin nemlendi, sonra ufak sızıntı oldu, şimdi kaynak suyuna dönüştü. Müdahale edilmezse daha da büyüyecek.

    video; https://streamable.com/071bfy
  • 30-08-2024, 21:17:50
    #2
    Geçmiş olsun hocam üzücü durum :/
  • 30-08-2024, 21:40:00
    #3
    Geçmiş olsun hocam, sızıntı az olduğunda borunun tam olarak hangi noktasında olduğunu bulmaları çok zor oluyor diye biliyorum. Bu sebeple olabilir. Veya yoğunluk olabilir. Patladığı an yapılan bir su borusu hiç görmedim illaki birkaç gün akar.
    Videoda görülen kadar su evinizin zeminine zarar vermez. Umarım en kısa sürede yapılır. İyi forumlar...
  • 30-08-2024, 21:43:31
    #4
    MotilusLTD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam, sızıntı az olduğunda borunun tam olarak hangi noktasında olduğunu bulmaları çok zor oluyor diye biliyorum. Bu sebeple olabilir. Veya yoğunluk olabilir. Patladığı an yapılan bir su borusu hiç görmedim illaki birkaç gün akar.
    Videoda görülen kadar su evinizin zeminine zarar vermez. Umarım en kısa sürede yapılır. İyi forumlar...
    Açık adres verdim hocam, gelseler bulurlar. Sorun şu; Gelmiyorlar. Boru sızıntı sesi bariz belli oluyor zaten. Ki kaçak tespit cihazları da vardır heralde diye düşünüyorum. 36 saat geçti bakalım nereye kadar devam edecek. Akıp giden suya yazık günah..