İstanbulda ikamet ediyorum. Dün öğlen 2-3 arası evimin önündeki ana su borusu patladı, zeminin altından. İskiyi 10-15 kez aradım şu ana kadar. Defalarca kez kayıt oluşturdum. Yetmedi komşularada arattım ama ne gelen var ne giden. 32 saattir temiz su boşa akıp gidiyor + evimin duvarlarına ve zemine zarar veriyor. Şikayet masası vs. her yere yazdım. Gelen giden yok. Tonlarca su heba oldu, olmaya da devam ediyor. Nasıl rezil bir ekibi, kordinasyonu var anlamış değilim. Evin etrafı göl oldu. Dışardan bir tesisatçıyada yaptıramıyoruz, iskinin borusunu yapamıyoruz yasak diyorlar. Ne yapacağız bilmiyoruz..
Önce zemin nemlendi, sonra ufak sızıntı oldu, şimdi kaynak suyuna dönüştü. Müdahale edilmezse daha da büyüyecek.
video;
https://streamable.com/071bfy