Kendim bizzat 200TL lik sipariş oluşturdum ve teslimi edilmedi.
Konu link
Dün gece arkadaşın biride 500TL sipariş oluşturmuş ve oda teslim alamamış :

Açtığım konu üzerine bana bir kaç kişi mesaj gönderdi hepsi aynı sorun.
Betül isimli hanımefendide 175.000TL mağdur olmuş..

Şikayet var https://www.sikayetvar.com/epincomtr konularında da bir çok mağdur var.
Ben bugün savcılığa gidip suç duyurusunda bulundum gerekli eklemeleri ve güncellemeleri bu konu üzerinden yapacağım.