Bu konuyu açma sebebim google indexi alsın ve insanlar görsünki mağdur olmasınlar.

Kendim bizzat 200TL lik sipariş oluşturdum ve teslimi edilmedi.
Konu link

Dün gece arkadaşın biride 500TL sipariş oluşturmuş ve oda teslim alamamış :



Açtığım konu üzerine bana bir kaç kişi mesaj gönderdi hepsi aynı sorun.

Betül isimli hanımefendide 175.000TL mağdur olmuş..

Şikayet var https://www.sikayetvar.com/epincomtr konularında da bir çok mağdur var.

Ben bugün savcılığa gidip suç duyurusunda bulundum gerekli eklemeleri ve güncellemeleri bu konu üzerinden yapacağım.