• 28-08-2024, 10:06:01
    #1
    Слава Україні! 🇺🇦
    Selamlar, canım sıkıldı şu gündüz modunu bir açayım dedim ama flashbang yedim gibi oldu. Gerçekten kullanabilen var mı acaba. Koyu mod candır.
  • 28-08-2024, 10:07:52
    #2
    Gece cok rahatsız eden birşey ben genel olarak siyah ekran kullanıyorum gözlerim açısından zaten iyi gözlerim yok
  • 28-08-2024, 10:10:00
    #3
    Bende dark modu kullanıyorum sadece r10 için değil telefon, bilgisayar, google komple dark modda kullanıyorum. Öteki türlü özellikle gece çalışmalarında çok ciddi gözlerimi yoruyor.
  • 28-08-2024, 10:12:50
    #4
    Gündüz modu full açık gayet de güzel
  • 28-08-2024, 10:13:31
    #5
  • 28-08-2024, 10:14:08
    #6
    Bende tüm cihazlarda gece modunu kullanıyorum arkaplan duvar kağıdı olarakta koyu tasarımlar tercih ediyorum
  • 28-08-2024, 10:25:44
    #7
    Üye oldum olalı gündüz modundayim. Zaten hayatımız kararmış birde kullandığımız şeyleri karartmaya gerek yok.
  • 28-08-2024, 10:27:12
    #8
    Herşey karanlık modda ama sadece r10 gündüz modunda
  • 28-08-2024, 10:29:37
    #9
    Ben de alışmışım gündüz mod tercih ediyorum. Gece moduna bir türlü alışamadım.