Konu
Gündüz modunu kullanabilen var mı?
28-08-2024, 10:10:00
#3
Reskup
Bende dark modu kullanıyorum sadece r10 için değil telefon, bilgisayar, google komple dark modda kullanıyorum. Öteki türlü özellikle gece çalışmalarında çok ciddi gözlerimi yoruyor.