Gündüz modunu kullanabilen var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gündüz modunu kullanabilen var mı?
9
●
232
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Gündüz modunu kullanabilen var mı?
1
2
28-08-2024, 10:06:01
#1
maxmyt
Слава Україні! 🇺🇦
Selamlar, canım sıkıldı şu gündüz modunu bir açayım dedim ama flashbang yedim gibi oldu. Gerçekten kullanabilen var mı acaba. Koyu mod candır.
28-08-2024, 10:07:52
#2
xresull0
Gece cok rahatsız eden birşey ben genel olarak siyah ekran kullanıyorum gözlerim açısından zaten iyi gözlerim yok
28-08-2024, 10:10:00
#3
Reskup
Bende dark modu kullanıyorum sadece r10 için değil telefon, bilgisayar, google komple dark modda kullanıyorum. Öteki türlü özellikle gece çalışmalarında çok ciddi gözlerimi yoruyor.
28-08-2024, 10:12:50
#4
Askitom
Gündüz modu full açık gayet de güzel
28-08-2024, 10:13:31
#5
Haz
28-08-2024, 10:14:08
#6
Begeb
Bende tüm cihazlarda gece modunu kullanıyorum arkaplan duvar kağıdı olarakta koyu tasarımlar tercih ediyorum
28-08-2024, 10:25:44
#7
_Forbidden_
Üye oldum olalı gündüz modundayim. Zaten hayatımız kararmış birde kullandığımız şeyleri karartmaya gerek yok.
28-08-2024, 10:27:12
#8
cetin61
Herşey karanlık modda ama sadece r10 gündüz modunda
28-08-2024, 10:29:37
#9
FrknYLMZ
Ben de alışmışım gündüz mod tercih ediyorum. Gece moduna bir türlü alışamadım.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler