• 26-08-2024, 22:50:24
    #1
    Merhaba sürücü belgesi harç ücreti ödemek istiyorum mobil bankacılıkdan. Kursun verdiği dosyanın üzerinde 5160 tl ödenecek yazıyor. Bende site üzerinden araştırayım dedim kartla ödeyeyim diye karşıma böyle birşey çıktı. Dijital gib gov tr üzerinden ödeme miktarı 3,945,40 çıkıyor buradan yapılan ödemeler kabul olmuyormu? Deneyen varmı hiç?


  • 26-08-2024, 22:52:11
    #2
    hocam 40krş orda ben gibi duruyor 🙊
    bu arada bende kursa yazılcam fiyat ne kadar ortalama hocam ?
  • 26-08-2024, 22:56:36
    #3
    Nurest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 40krş orda ben gibi duruyor 🙊
    bu arada bende kursa yazılcam fiyat ne kadar ortalama hocam ?
    Ekledim 40 ı ☺ 8 kurs alıyor 5 küsürde dosya ücreti 14 ü buluyor. Ama ben yazılalı 2 sene olmuştu yeni gittim direksiyon dersine ve sınavı geçtim.
  • 26-08-2024, 22:57:05
    #4
    3 kalem ödeme yapacaksınız.
    • Birincisi bu görüntüdeki harç
    • Vakıf hizmet bedeli
    • Değerli kağıt bedeli
    https://randevu.nvi.gov.tr/pages/applicationprices
  • 26-08-2024, 23:05:58
    #5
    phatgit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 kalem ödeme yapacaksınız.
    • Birincisi bu görüntüdeki harç
    • Vakıf hizmet bedeli
    • Değerli kağıt bedeli
    https://randevu.nvi.gov.tr/pages/applicationprices
    yani kursun verdiği ücret kağıdı doğru. ☺ nakit param yok kartla ödeme yapmak istiyorum. Kursun yönlendirdiği banka hesabımda kartımda yok sadece garanti kartım var ve oradan baktım ödeme olmuyor sanırım.
  • 26-08-2024, 23:19:16
    #6
    Bügün kardeşime yaptım ptt den veya ziraatten yapın hocam sorun olmaz
  • 26-08-2024, 23:56:46
    #7
    Ben de çocuğunkini ödedim. 3 kalemde ödeniyor.