Merhaba sürücü belgesi harç ücreti ödemek istiyorum mobil bankacılıkdan. Kursun verdiği dosyanın üzerinde 5160 tl ödenecek yazıyor. Bende site üzerinden araştırayım dedim kartla ödeyeyim diye karşıma böyle birşey çıktı. Dijital gib gov tr üzerinden ödeme miktarı 3,945,40 çıkıyor buradan yapılan ödemeler kabul olmuyormu? Deneyen varmı hiç?