• 26-08-2024, 18:05:14
    #1
    Merhaba arkadaşlar defalarca operatörü aramama rağmen cozum bulamadım buraya yazayım en iyisi. İphone telefonumu çift hat kulanıyom Sim ve Esim şeklinde biriyle telefonda gorusurken 2 simim şebekesi düşüyor aynı sekılde 2 simle görüşürkende dieri düşüyor. ben bu durumda ne yapabilirim acaba?
  • 30-08-2024, 00:46:22
    #2
    şebeke seçimini otomatikten çıkartabilirsin.