İphone Telefonumda Şebeke Problemi Sim+E Sim Şeklinde Kullanıyorum
1
●70
- 26-08-2024, 18:05:14Merhaba arkadaşlar defalarca operatörü aramama rağmen cozum bulamadım buraya yazayım en iyisi. İphone telefonumu çift hat kulanıyom Sim ve Esim şeklinde biriyle telefonda gorusurken 2 simim şebekesi düşüyor aynı sekılde 2 simle görüşürkende dieri düşüyor. ben bu durumda ne yapabilirim acaba?