Merhaba arkadaşlar defalarca operatörü aramama rağmen cozum bulamadım buraya yazayım en iyisi. İphone telefonumu çift hat kulanıyom Sim ve Esim şeklinde biriyle telefonda gorusurken 2 simim şebekesi düşüyor aynı sekılde 2 simle görüşürkende dieri düşüyor. ben bu durumda ne yapabilirim acaba?