Merhaba - tradem ve şikayet konum hakkında yaziyorum iade yaptiğima dair kanıt iletmeme rağmen
- trade silinmedi delil yetersiz diye iletişime vbde gecilmedi dekont da ilete bilirdim
bunlar yetmezmiş gibi şikayet konusu cözümlenmişten aktif hale alındı
şikayet konusunada iade yapildiğini yazdim ne zaman dönüş yapilicak bana?
net bi bilgisi olan bilgilendire bilir mi?
R10 Adminleri nerede?
31
●3.328
- 25-08-2024, 21:07:13hocam günlerdir bekliyorum ki - trade kalksın diye talep gönderdiğimde şikayet konusunu geri açmalari garipDogukann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iade yapildiysa - tradede onun hakkındadir neden konu geri acilir ki? - 25-08-2024, 21:07:32hocam iadelik durum iade yapmıyor diye acilmiş - tradeDaimonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer boyle durum varsa bende - trade hakkımı kullanayim kişi ödememi geç yapti vb vb bir çok mesaj kanıtım var - 25-08-2024, 21:10:18https://www.r10.net/1087904990-post31.htmlMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Engin moderatör burada daha 24 saat bile olmamış demiş. ve dün cevaplamış. şuan daha 48 saat civarında olmuş oluyor.
Şikayet konusu tabii ki de açılacak. Siz iade yaptığınıza dair dekontu paylaştığınızda zaten işlem sırası gelince konu kapatılacaktır.
Bence biraz sakin olmalısınız.
