Daimonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İade yapılınca - trade kalkıyor mu?
hocam iadelik durum iade yapmıyor diye acilmiş - trade

eğer boyle durum varsa bende - trade hakkımı kullanayim kişi ödememi geç yapti vb vb bir çok mesaj kanıtım var