Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam günlerdir bekliyorum ki - trade kalksın diye talep gönderdiğimde şikayet konusunu geri açmalari garip

iade yapildiysa - tradede onun hakkındadir neden konu geri acilir ki?
https://www.r10.net/1087904990-post31.html

@Engin moderatör burada daha 24 saat bile olmamış demiş. ve dün cevaplamış. şuan daha 48 saat civarında olmuş oluyor.

Şikayet konusu tabii ki de açılacak. Siz iade yaptığınıza dair dekontu paylaştığınızda zaten işlem sırası gelince konu kapatılacaktır.

Bence biraz sakin olmalısınız.