• 20-08-2024, 04:17:20
    #1
    Merhaba, twitter ve instagramda çekilişler son zamanlarda oldukça az, 2-3 bin tllik video oyunu dijital kodu gibi bi şeyi çekiliş ibaresi kullanmadan 2 kişiye yollayacağım bu gönderiyi beğenene/rt yapana diyip yapsam, bu da suc mu teskil eder? bu kondua bilgisi olan var mı? kimi yerde belli bi ücret üstü diyor kimi yerde ise hiçbiri serbest değil diyor.
  • 20-08-2024, 04:24:19
    #2
    Değeri 500₺ ve üzeri olan her şey milli piyango aracılığı ile olmak zorunda diye biliyorum
  • 20-08-2024, 04:24:47
    #3
    Yanlış hatırlamıyorsam bi tane devlet kurumundan izin alman gerekiyordu çekiliş yapabilmek için
  • 20-08-2024, 04:27:06
    #4
    SezerX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değeri 500₺ ve üzeri olan her şey milli piyango aracılığı ile olmak zorunda diye biliyorum
    hocam neye göre 500 peki, yani bu oyun mesela sıfırı 3000 tl, dijital hali, cdli hali 5000 tl, ikinci eli 500 tl de olabilir 1000 tl de. bana gelişi 500 atıyorum, bunu nasıl anlatabileceğiz ki. ama sanırım fiziksel fiyatı belli olan bir ürün vermektense bu şekilde fiyatı açıklanabilen bi şey 500 tlye karşılık gelebilir anladıgım kadarıyla.
    SimpleAnarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış hatırlamıyorsam bi tane devlet kurumundan izin alman gerekiyordu çekiliş yapabilmek için
    milli piyango
  • 20-08-2024, 04:36:43
    #5
    Sen ne veriyorsun? CD'li hali 5000₺ olanı mı yoksa ikinci el 500₺ olanı mı?
  • 20-08-2024, 04:43:48
    #6
    SezerX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen ne veriyorsun? CD'li hali 5000₺ olanı mı yoksa ikinci el 500₺ olanı mı?
    hocam şöyle, örneğin spiderman 2 oyunu, bunun cdlisi 3000-4000 e de var. dijitali de 2000 tlyi gördü. ama playstation'da kardeşlik sistemi diye bi şey var, oyunda indirimde 1000 tlyi gördü. kardeşlik sistemiyle 2 kişi oynayabiliyor, ben de bunlardan birisini veriyorum. yani 500 tl aslında verdiğim şeyin karşılığı.
  • 20-08-2024, 04:46:21
    #7
    E yerler diyorsan
  • 20-08-2024, 04:49:28
    #8
    SezerX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E yerler diyorsan
    Örnek veriyorum ama yalan yok hocam. Yani bu durum var verdiğim şeyde, ama bunun için. de izin gerekiyorsa yapmam olur biter tabi. kuralı merak ediyorum
  • 20-08-2024, 05:59:10
    #9
    İzni nasıl alıyoruz peki basit mi bilen var mı