SezerX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değeri 500₺ ve üzeri olan her şey milli piyango aracılığı ile olmak zorunda diye biliyorum
hocam neye göre 500 peki, yani bu oyun mesela sıfırı 3000 tl, dijital hali, cdli hali 5000 tl, ikinci eli 500 tl de olabilir 1000 tl de. bana gelişi 500 atıyorum, bunu nasıl anlatabileceğiz ki. ama sanırım fiziksel fiyatı belli olan bir ürün vermektense bu şekilde fiyatı açıklanabilen bi şey 500 tlye karşılık gelebilir anladıgım kadarıyla.
SimpleAnarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış hatırlamıyorsam bi tane devlet kurumundan izin alman gerekiyordu çekiliş yapabilmek için
milli piyango