Merhaba, twitter ve instagramda çekilişler son zamanlarda oldukça az, 2-3 bin tllik video oyunu dijital kodu gibi bi şeyi çekiliş ibaresi kullanmadan 2 kişiye yollayacağım bu gönderiyi beğenene/rt yapana diyip yapsam, bu da suc mu teskil eder? bu kondua bilgisi olan var mı? kimi yerde belli bi ücret üstü diyor kimi yerde ise hiçbiri serbest değil diyor.