• 19-08-2024, 03:26:56
    #1
    Anlamsız bir şekilde mide ağrısı var sabahtan beri uyuyup uyanıyorum devam ediyor..
  • 19-08-2024, 03:27:30
    #2
    Beslenmeniz ile alkalı olabilir.

    Alkol, çok baharatlı, çok asitli, sigara tüketiyor musunuz?
  • 19-08-2024, 03:33:03
    #3
    Mide ağrısı deyip geçmeyin hocam, ciddi olabilir bir acile görünmenizi tavsiye ederim.
  • 19-08-2024, 03:43:36
    #4
    _PatroN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beslenmeniz ile alkalı olabilir.

    Alkol, çok baharatlı, çok asitli, sigara tüketiyor musunuz?
    Hiç biri yok hocam..

    MotilusLTD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mide ağrısı deyip geçmeyin hocam, ciddi olabilir bir acile görünmenizi tavsiye ederim.

    Benim kötü huyum geçer, sağlıkçılari meşgul etmeyim diye oteliyorum..
  • 19-08-2024, 03:44:09
    #5
    muz ye
  • 19-08-2024, 03:44:44
    #6
    WooPSs36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç biri yok hocam..


    Benim kötü huyum geçer, sağlıkçılari meşgul etmeyim diye oteliyorum..
    Hiç öyle düşünmeyin hocam bugünler için sgk-ssk-bağkur ödemelerini yapıyoruz zaten.
    Daha kötü olmadan gidin bir görünün bence...
  • 19-08-2024, 03:46:17
    #7
    WooPSs36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç biri yok hocam..
    Aİlede mide rahatsızlıkalrı veya mide kanserleri ile alaklalı bir öykü var mı ? Bu anlattıklarınız dışında genetik kısım kalıyor.
    Önemsemenizi tavsiye ederim, dilerseniz acil daha etraflıca bakılması için de İç Hastalıklara başvurmanızı öneririm.

    Muhtemelen Hylicobacter Pylori adında bir bakteri sizi rahatsız ediyor olabilir.

    Bende uzun süre ısrar etmiştim, sonra reflüm olduğunu öğrendik (:
    Geciktiğim için ilaç tedavisi çok uzun sürdü.

    ötelemeyin hızlıca aksiyon alın derim.
  • 19-08-2024, 04:01:26
    #8
    Sarıkız alıp için. Aşırı rahatlatır. Zencefil varsa demleyip için ama mide ağrısıdır deyip de geçmeyin. Bir doktora görünün. Beslenmeniz nasıl?
  • 19-08-2024, 04:45:16
    #9
    Platin üye
    Hocam tahmini göğüs kafesinin tam ortası bitmine doğru mu ağrı var acaba ve mide asiti ağzınıza geliyor mu?